restless oh yes

alltså den här rastlösheten, vad ska den vara bra till? idag hade jag min sista föreläsning innan jul och då känns det inte rätt att gå hem och plugga. men när jag kom hem så blev jag så rastlös att jag gjorde det ändå. något måste ju  vara fel. 

IMORGON ÅKER JAG OCH KARIN OCH KARROVE OCH KOLLAR PÅ SPICE GIRLS!
var tvungen att få det sagt, för det känns helt orealistiskt. frågot man ställer sig så här dagen innan:
1. vart ligger köln?
2. när går flyget och kan man verkligen åka tåg från frankfurt (tydligen inte berlin hah) till köln?
3. har vi boende?

ingen vet = gött med äventyr. 

eller: 
ntns-har man inte ett äventyr får man göra sig ett. 

//c


Kommentarer
Postat av: kerstin

men NEJJJJ! vet ni inte vart ni ska bo i köln? (eller hur man kommer dit) OOH, jag kommer vara orolig nu!

2007-12-18 @ 19:59:56
Postat av: h

om ni kommer åt en dator får ni gå in och skriva att ni är ok! jag är så himla ledsen att jag inte kan åka med er. skiiiiiiiiiiiiiiiiit!

2007-12-19 @ 10:20:16
Postat av: Jünger

Nu är det väl iofs för sent, men ni måste besöka den magnifika katedralen! Annars blir jag ledsen :-(

2007-12-23 @ 00:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0