Så var dagen gjord!

Haha! Vänner! Jag sitter hemma hos mamma och grejar på hennes dator. Hennes dator var förr min dator. Hittade en mapp som hetter "Karin" och HERREGUD! Det var en guldgruva! Hittade bland annat massa gamla foton. Vi ser pyttesmå ut men verkar ha väldigt roligt. Se bara:



Jag och Cecilia och Jeans Team. Senare samma kväll gick vi till nån valandfest vill jag minnas. Jag och Karro körde "wrestling on the dancefloor" och sen hade vi efterfest i bishop med basket inomhus och Kerstin trillade av en stol dagen efter för hon mådde inte så bra. Och någon hade importerat vodka?

"It's not leather, it's lack!"

Jag tror jag ska bli gammal och grå på direkten och bara sitta och vara sentimental hela dagarna. Det är roligt ju!

Idag är det även någons födelsedag. Grattis!
/KG

På begäran:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0