Tågproblem och dumhjärnor

Jag red ju på en häst dagen innan! Och sedan hade jag träningsverk från yttre rymden. Så det kändes som jag hade blivit tågmosad. Men något jag har lärt mig är att man aldrig kan vara riktigt säker på någonting - så KANSKE blev jag faktiskt överkörd av ett riktigt tåg. Jag bor ju med Cecilia, hon är starkare än vad hon ser ut. Och rälsen ligger utanför dörren nästan - kanske slängde hon ut mig när jag sov? Det verkar rätt rimligt när jag tänker efter. Hon är ju snäll också så hon tog ju in mig sen när tåget hade kört förbi.

Man vet aldrig.

Jag vet vad du menar med det här att inte vara akademisk, för jag är inte akademisk. Jag är smart som fan (precis som du) men inte akademisk. Jag blir snurrig av att vara akademisk. Och när man ändå lyckas fisa ut något som akademikerna gillar så känns det som att man bara har lurat dem riktigt bra, att de gick på bluffen liksom.

Du kanske kan skriva lite mer om dina klädgrejer här? Så kan NTNS bli en akademisk blogg? En klubb för akademiker? Mackaschmackademiker?

/KG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0