Blahablaha

Jag läste Kerstins kreditshopping som credit shopping, alltså creddig shopping som i NTNS är creddiga ni vet.
Freudiansk feltolkning kanske vad vet jag.
När det gäller Margareta Byström kommer jag att tänka på när Jonas Gardell pratade om att han sett en pjäs med henne på Dramaten och hon skulle vara naken samt flyga, detta hade de löst så att hon sprang omkring på Stora scenen iförd hudfärgad kroppsstrumpa ropandes "jag flyger, jag flyger!!" Hail to kreativiteten!

Jag överträffar mig själv och mina kulinariska färdigheter var och varannan dag, idag får jag hemgjord tomatsoppa med sparris, nybakat bröd och sjukt fettsnåla veganska pannkakor. Heja mig!

// Fanny

ps. man kan lägga upp "dagens frisyr" också om man är lagd åt det hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0