Karin and the dream of horses

En alternativ take av det berömda NTNS-fotot utanför Maggie:
image3

Vi ser väldigt välkomnande ut tycker jag, särskilt Fanny.

Jag vet inte riktigt heller vad man skriver i en blogg. Men jag tror att Linn vet! Och Fanny, och kanske Maggie? Och så undrar jag om jag kan få lägga in en sådan där "dagens outfit"-bild. Det verkar så fantastiskt roligt! Att klä på sig lite kläder, ungefär som man gör varje morgon, men liksom få ta en BILD på schabraket! Och låtsas som att någon BRYR sig om att man har samma gamla cheaps som man haft på sig varje dag i ett halvår. DET skulle jag vilja göra. Och så får ni lova att skriva kommentarer och ställa frågor som "var har du köpt ditt linne?" så kan jag få svara "h&m". Hihi!

Idag när jag stod i duschen (NAKEN!!!) tänkte jag på alla de där jävla ögonblicken när det är precis på gränsen, men man fortfarande har chansen att styra upp saker. Typ "om jag inte tar en öl till nu så kommer jag inte att bli för full" "om jag öppnar boken och läser nu så har jag inte sumpat hela kursen" "om jag slutar gråta nu så är jag inte deprimerad bara lite ledsen" "om jag inte äter en kaka till har jag inte hetsätit utan bara eftermiddagsfikat". Jag är mitt i ett sådant nu! Ni kan få gissa vilket.

Idag ska jag:
1. "Styra upp"
2. Shoppa på stan med mamma
3. Laga middag med Per
4. Inte dricka öl

Puss!
/Karin


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahahahah åh herregud jag ser ut som en sån där klämkäck demonstratis av typ dildos eller tupperwareprodukter! "du får inte bara en eller två utan hela TRE extra lock om du beställer en pizzaskärare också" Det sistnämnda ligger inte så långt ifrån mig då min syster nyligen outade att hon blivit just tupperwaredemonstratis. Cases are connected sattsäga. Men visst är vi ståtliga, fattas bara annat!

2007-11-15 @ 13:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0