Ny Sport Ny Dear

Jag tänkte länka till Djungeltrumman men det var visst redan gjort! Otroligt bra intervju om jag får säga det sjäv, och det får jag ju.

Ny Tid Ny Strid kan vara de mest studiemotiverade och högpresterande klubbarrangörerna i stan. Tror jag! Vi är duktiga flickor så det skriker om det men vi är roliga med.

Jag och F ska skaffa en häst att rida på. Då kommer vi bli som små tioåriga flickor med flätor och ridspön och alla kommer tröttna på oss för att vi galopperar fram istället för går. Och har skitiga naglar och luktar hö. Men det är det värt!

Häst = bäst, ingen protest!!


Hoppas att K är nöjd med sin jokerposition i den här fina bilden!

/KG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0