OLIKA KILLAR

det finns en kille på centralen som kommer med pannkakor till oss när vi jobbar. jag har bakat bröd. det finns en kille i min klass som har KÄRLEK tatuerat på halsen och det säger väl allt men för säkerhets skull lägger jag till att han är osmart också. jag har jazzbyxorna på mig. det finns en kille som bor här i trappuppgången, han är sexton år och punkare och har en pudel och det säger väl allt, men för säkerhets skull lägger jag till att jag blir skitglad av honom också. jag har tre linnen på mig. det finns en kille som säger att han bara läser strindberg och proust och att hans eld är den största i sverige och det säger väl allt men för säkerhets skull lägger jag till att det är ett under att han fortfarande får uttala sig offentligt. jag har missat mina tv-program. det finns en kille som tror att morgondagen blir GAME och det säger väl allt men för säkerhets skull lägger jag till att det är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0