sport och spel

Jag är ju väldigt ointresserad av sport och har alltid varit, men en sak som jag har upptäckt med mig själv är att jag är väldigt tävlingsinriktad! Iallafall när det kommer till familjespel och olika trivias och quizzes på facebook, haha. Jag vill VINNA! Om jag inte vinner känns det dåligt i hela kroppen och om jag vinner känns det lite FÖR bra i hela kroppen. Jag vill gärna att alla ska veta att JAG vann. Jag är både dålig förlorare och dålig vinnare.
Det var så roligt när jag kom till den här insikten. Jag tyckte inte att det stämde överens med mig och min inställning till tävling och sport (=meningslöst)

Nu vill jag berätta för er att i pokern just nu har jag 18,696 poäng (etta!) t våan har 10,291
detta är lika med att jag är bäst bäst bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

PS FRÅN KERSTIN

2007-11-16 @ 12:10:49
Postat av: filippa

det är svårt att tro att bloggen startades igår! om ni ska fortsätta i den här takten kommer ni kunna fylla 4 bloggar till sprängningspunkten inom en månad!!!
men! jag uppskattar, keep up the good arbete flickor!

mvh/filippa

2007-11-16 @ 12:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0