Yay! Vi har en blogg!!!

Hallå tjajjorrrrrr! Vi har en blogg! Jag tycker att man får välja själv om man vill skriva vanligt eller med bara små bokstäver.

Innan ikväll var det en propp som gick hemma hos oss. Jag stod mitt i mitt rum när det hände och det blev så jävla mörkt ska ni veta! Cecilia fick komma och hämta mig. Sedan var det ett himla meck med att få igång ljuset igen. Det räckte visst inte med att skruva i en ny propp, man var tvungen att dra upp någon liten spak också. Kunde ju inte vi veta! Men ljust blev det till slut. Iofs är det ju natt nu så det skulle väl egentligen ändå vara mörkt. Händigt i alla fall av oss att komma på det där med spaken tycker jag!

God natt med er.

/Karin

Kommentarer
Postat av: Alex

Sov gott :)

2007-11-15 @ 00:25:08
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0