Detta är inte ett aprilskämt

Vad ska man göra när man drabbas av total intellektuell exsistentiell ångest?

/Undrande, tacksam för svar


Jag har nu kommit ut på andra sidan tenta-tunneln. Fullständigt ihopdeppad, känner mig som en idiot och utgår ifrån att jag kommer att bli portad från universitet för all framtid. Det är inte lätt när det är svårt.

Men det är ju rätt onödigt att slösa tid på att tänka på att att man inte kan tänka. Så medan jag sitter här och betvivlar mitt förnuft fantiserar jag samtidigt om roligare grejer. Som till exempel att NY TID NY STRID-festligheterna snart drar igång! 10:e, 17:e, 25:e, 8:e. Åh, det ska bli så roligt och så skoj och så kul. Don't stop don't stop don't stop!

Spelar ingen annan så får man spela själv. Ju.

/KG

ps. Förresten, jag måste påminna om det roliga aprilskämtet som blev fel för två år sedan... Helena, jag, Paris, modell. Någon som minns? Det var skoj, det! Någon som blivit lurad än idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0