friska vårvindar

jag känner dem från mitt fönster när jag intar morgonkaffe och morgoncig!
jag saknar balkong!
nu när solen lyser vill jag börja plantera och sedan få en grön plats som komplement till min inbyggda lantlängtan.
påans och min balkong på kommendörsgatan var fin.
jag jobbade i hemtjänsten då den där sommaren och varje dag jag kom hem hade påan kaffet klart och så satte vi oss på balkongen och drack kaffe och ritade.
en dag kom ett jättestort svart moln rakt emot oss i hög hastighet, samtidigt som det började blåsa oroväckande mycket. vi skyndade oss att surra fast möbler och ställa in växterna. sen blev det storm.

men iallafall så är det vår snart för jag har sett både snödroppar och vintergäck.

image24

/kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0