NTNS - vad upp?

image25

Jag ska spela skivor på fredag!

Och man ska inte vara så fäst vid städer. För man kan ha fest i alla städer! NTNS ger sig ut på oupptrampade stigar, fortsättning följer.

Jag kan dela med mig av en liten känsla:
Det är inget kul att vara slutgjord med. Alls. Inget kul någonstans! Just nu är jag i ett stadie där jag är uppfylld av onda känslor och helst bara skulle vilja kasta ägg på hans fönster och radera alla bilder på datorn och bränna alla presenter (höhö, inget stort bål det skulle bli...) och så vidare och så vidare. MEN shit pommes alltså, det går ju inte. Vi snackar ju om min bästa person någonsin typ. Och då blir det så konstigt i kroppen. Allt som gör ont vill man ju ta ut på någon, men när det inte finns någon som är värd skiten blir det svårt. Vad göra? Straffa sig själv känns väldigt Aftonbladet-Kvinna.

Tips emottages.

Vänliga hälsningar,
Arga Karin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0