Lilla sommarvalsen

Det verkar som att sommartorkan dragit in över inkorgen, en ny situation för en gammal NTNS-medlem som mig själv. Men på sommaren gör folk saker de inte gör annars, även NTNS. De går i shorts, dricker alkohol fler dagar i veckan än vad som är lovligt under kallare årstider, de åker till öar och skär, de flyr landet, de jobbar så att resten av stan får gå på semester, de ligger under täcket och väntar på att solen ska sluta skina. Jag gör lite av varje, mer av något men jag säger inte vilket. Hur som helst är det rätt skönt på det stora hela. 

Som vanligt längtar jag efter hösten, hösten är den bästa årstiden, bästa tiden, bästa känslan. Den här hösten kommer att bli annorlunda: för första gången kommer skaran att skingras på riktigt. Kanske kan man tänka att NTNS är som universum, det expanderar i rummet. Men vad sjutton gör man åt sig själv när man inte längre befinner sig på samma plats som resten?

yrs truly
K

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar malmö. vem kunde trot.

2008-07-21 @ 23:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0