Att ta till sig kärlek.

Ibland finns det kärlek också precis där man är, fast man inte märker det. Det är spännande, väldigt klyschigt och ibland en bra grej att komma ihåg.

När hörde ni Håkan Hellström första gången? Jag minns att Helena tyckte att han var snygg när vi gick på högstadiet, men jag fattade inte riktigt grejen. Sen fattade jag såklart grejen.

Nya singeln har jag hört några gånger. Är den bra? Som Fanny säger, jag vet inte om det är bra. Det är Håkan, liksom. Kanske är irrelevant att prata om bra eller dåligt. Det är ju Håkan. Min bästa Håkan-låt är nog En midsommarnatts dröm, för när jag hör den så känns det som att jag sitter vid kanalen och dricker folköl och att jag senare på kvällen kommer vilja dansa bugg med någon jag tycker om, och att jag också kommer att göra det.

Håkan Hellström är nog en av anledningarna till att jag valde att flytta till Göteborg. För utan Håkan ingen göteborgsromantik, i alla fall inte i min värld, och utan göteborgsromantik... Tja, utan romantiken inget Göteborg. Och angående bilden nedan: DET KOMMER ATT HÄNDA I ÅR OCKSÅ!

image43

Ses i eftermiddag, BRUDAR!

/K:son G:son

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag vill också flytta till Göteborg.

2008-03-15 @ 11:37:00
URL: http://isthisdesire.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0