GRATTIS PÅ KVINNODAGEN!

Maggie är stark som en kanonkula. Det är i mitt tycke en helt otrolig förmåga; att lyckas kombinera kännande med att vara stark. En annan lägger sig ju bara platt på marken och kapitulerar för allt och allting så fort minsta jobbiga känsla gör sig påmind. Maggie, jag är sjukt impad av dig.

Förresten, jag är sjukt impad av hela Ny Tid Ny Strid. Vi är en kavalkad av utmärkthet. Jag vet inte om det är korrekt att säga "Grattis på kvinnodagen!", men det låter så lustigt så jag säger det ändå. Grattis på kvinnodagen, hörrni! Kanske kan man se det som en andra födelsedag eller tredje namnsdag? Oavsett vilket: Hipp hipp hurra, som Cecilia sa, för Ny Tid Ny Strid!

Dagen till ära har jag: fått mens, pratat om kvinnofrågor med Kristoffer
Dagen till ära ska jag: demonstrera med Karro, något mer??

Det hade varit kul att vara i Stockholm och gå på Bangfesten som Linn är med och ordnar! En bra tumregel för att hålla reda på vad Linn egentligen gör kan vara denna: Är det något som är, så är Linn förmodligen med och fixar det!

Nu ska jag läsa lite:

image40

Det är skolarbete, men nu för tiden är skolarbete = nöje. Kul, va?

Hej på er alla!
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0