Min bästa doft

Min bästa doft är en doft som jag aldrig kommer att få känna igen, det är lite ledsamt men bra för minnet och bra för den delen i en som övar på förluster! Min bästa doft är från mormors tvättstuga. Hon hade oljepannan i samma rum och det blev en helt magisk blandning av olja och rent. Men nu är mormor död och huset sålt och de nya ägarna har säkert både gjort om tvättstugan och bytt tvättmedel.


Kerstin, det där med kreativiteten passar ju på dig!

Och en sådan där Homer är ju något man väldigt många gånger tänkt att man ska köpa, eller kanske ge bort till sin farsa, men ändå aldrig gör. Coolt!

Igår låg jag och fick panik över skolan. Så mycket man vill läsa, så lite tid; hur prioritera?
I höst ska jag läsa en 1,5 hp-kurs på tiondelsfat, Biologi för filosofer heter den. Kan ju bli hur kul som helst. Fast man kan ju inte bara läsa 1,5 hp på en termin. Skulle just se ut.

/Kariiiinka Karinka

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204871529_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-07 @ 08:48:33
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: alex

mysigt med gamla minnen, men det är bra att det bara är ett minne. hade du upplevt det varje dag så hade det inte längre varit ngt speciellt för dig ! ha en bra dag. kraam!

2008-03-07 @ 08:59:56
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0