Sammanställningen

Nu åker jag hem till Göteborg där mitt liv har varit med pausknapp intryckt sedan lördag natt.
Saker min kille har gjort och som jag av allt döma kommer försöka förlåta honom för:

Hånglat tre gånger med en rysk tjej. En gång på ett tak, då tog de på varandras kön. En gång sov de tillsammans.
Köpt kondomer i en automat på en bar. Tre stycken i ett fyrkantigt paket.
Gjort saker med en tysk tjej sju gånger. Nästan-legat två, legat vid ett tillfälle tre gånger, hånglat på sunkiga gator. Tagit på varandras kön.
Fortsatt chatta och ringa den tyska tjejen när han flyttade hem.
Följt en tjej hem efter min klubbkväll.
Gjort slut.
Legat med en snygg fotomodell.
Hånglat med sitt gamla ragg som han en gång nästan blev ihop med istället för mig.
Börjat dejta tjejen han följde hem.
Åkt till London och träffat den tyska tjejen. Tyckt hon var tråkigt och inte gjort något.
Landat på flygplatsen, kommit hem till mig och bett att vi ska bli ihop igen, utan att berätta något av ovanstående.
Ljugit om ovanstående så mycket han kunnat.



Saker jag har gjort:
Rosa maränger.
Kommit på töntiga lekar.
Köpt en fin bok och satt mig på flygplanet med all världens hopp och längtan i mig.
Gråtit.
Kräkts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0