sockerchock




på tal om shopping så var jag på trailer träsh för första gången i hela mitt liv idag. det är den där affären som ser lite läskig ut jämte tårtstället ungefär vid hagakyrkan. exakt varför jag gick in där är lite oklart, men jag pratade om vad det egentligen finns där inne med nån ganska nyligen, det var en skitsöt klänning i skyltfönstret och så är det alltid spännande att se hur mkt dickies work pants kostar (alltid jättejättemycket om man jämför med walmart). hur som helst så provade jag den söta och såklart dyra klänningen med bakelser på och den var naturligtvis jättefin. så fin att jag var tvungen att köpa den. det är trots allt bara lite mer än en vecka tills jag åker på solsemester och det är ju inte direkt lätt att se vettig ut när man knappt kan ha några kläder på sig.

/helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0