Horribla och flexibla

På fredag kommer en ännu okänd plats att gästas av en bokaffär och ett gäng utsända NTNS-representanter. Det blir sköj hörrni.

Hon som sitter här, alltså jag, Karin, har lite problem. Jag har tankemössan på, men några vettiga idéer kommer då inte för det. Kanske dags att byta upp mig till något hjälmliknande, som riktigt kan klämma åt knölarna eller vad det nu är som krävs. Snart lägger jag mig ner och ger upp. På riktigt, fo sho, jag menar det. (Nä, det gör jag inte, men alltså, det är BEKLÄMMANDE, läget just nu.) Om någon vill komma och hålla mig i handen är det fritt fram. 

Hur var det nu:

1) Skriver man inte uppsatsen själv så får någon annan göra det?
X) Skriver ingen annan uppsatsen så får man göra det själv?
2) Ingen kommer någonsin att skriva uppsatsen.
?) Uppsatsen kommer att skriva sig själv.


/Krrin


Kommentarer
Postat av: anony?

Hej, jag vet tyvärr inte svaret på dendär sista frågan, men jag var tvungen att lämna en kommentar och nämna att jag just hittade hit av en slump, och hajade till när jag såg ordet 'beklämmande'. jag har nämligen
gått runt och tänkt på det ordet hela eftermiddagen. eller snarare ordet 'beklämd', som i "jag gör mig själv beklämd", om det är ett begripligt uttryck. Men nu lyssnar jag på The Fall. Det hjälper.
Vänliga hälsningar

2008-05-22 @ 18:45:13
Postat av: pascvfac

Pusuvizi oxiqoxo henayuh vojasiw ihuh lezefapow tojo ake dan.

2012-10-15 @ 16:41:08
URL: http://www.fiholapep.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0